Baby present

Ik zag dit idee voorbij komen op Instagram en dacht meteen: " wat een leuk kraamcadeautje!"
Bij het Wolplein scoorde ik een paar bolletjes katoen: Drops Safran voor weinig 😀 en ging aan de slag. Op gevoel, dus zonder patroon, haakte ik deze vlieger.

I saw this idea on Instagram and I thought: " what a nice present for a baby!" By Wolplein I ordered some cotton Drops Safran for a very nice price and crochet this kite without pattern.












Om het geheel te verstevigen haakte ik bij de rand 
een paar takjes mee die ik in de tuin vond.

To firm it I crochet at the edges 
some branches of the garden.


Aan de vlieger bevestgde ik nog een klein kaartje.
Het geheel deed ik in een envelop en 
stuurde het naar de kersverse ouders van Justin.

I put it in a envelop with a little card
 and send it by post 
to the newborn parents.



Reacties

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.