Crochet kimono

Op Instagram zag ik een leuk vestje voorbij komen: het flamingo kimono vestje. Super leuk voor de zomer en deze leek mij niet te ingewikkeld om te haken. Dus trok ik de stoute schoenen aan: downloadde het patroon en kocht ik 6 bollen Katia Saigon รก 100 gram (zoals het patroon aangaf voor maat M/L) bij Zaans Geluk.

On Instagram I saw a nice pattern for a cardigan: flamingo kimono. Very nice for the summer!!
Not to difficult, so I bought 6 x 100 gr Katia Saigon to crochet this cardigan.


Hier zie je het begin:

Here you will see the begin:



Hierboven zie je dat ik het rugpand af heb. 
Op naar de voorkant...

Above you see that the back is finished.
Now I can crochet the front...




Jaa, de linkerzijde van het voorpand is 
bijna klaar ๐Ÿ˜….

And oh, the left side of the front is 
almost ready ๐Ÿ˜….

Ik ga weer snel verder haken 
om jullie het eindresultaat te kunnen laten zien.

Fijne dag !!!

P.s. wil jij dit vestje ook haken?
Ga dan naar Instagram en check het account
van @liefsvansuus_


Well I'm going further on to show you
the result of my cardigan.

Have a nice day!!


P.s. do you want to crochet this too?
Go to Instagram and check the post of:
@liefsvansuus_




Reacties

  1. Mooie kleur en een prachtig patroon! Daar zal je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ik hoop het... vind het wel spannend als ie straks klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.