Eekhoorns

Afgelopen woensdag maakte ik deze twee eekhoorns. Eén klein en extreem zacht, de ander is groot en heerlijk om mee te knuffelen.

Last wednesday I made two squirrels. A little one and very soft and another one is bigger so you can cuddle with.



Deze kleine is 19 cm breed x 15 cm hoog 
en extreem zacht, gemaakt van fleecestof.

This one is 19 cm wide  x 15 cm tall
and extremely soft made of fleece.



Deze is veel groter: 39 cm breed x 32 cm hoog.
De ogen zijn gehaakt.

This one is 39 cm wide x 32 cm tall.
The eyes are crochet.

Ze zijn te leuk om te geven als 
kraamcadeau of om de kinderkamer te sylen.
Wil jij één van beide kopen? Check 
dan even hier mijn shopje.

Fijn weekend alvast!

Do you want yo buy one of these?
Check my shop here.

Have a nice weekend!




Reacties

  1. Fantastisch gemaakt en hartverwarmend mooi ...
    Fijne vrijdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind ze geweldig mooi!! Ik hou van eekhoorns én van die kleurige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop achter met lezen en reageren. Maar een blog over eekhoorns, ja dan moet ik even kijken.
    Ik heb wat met eekhoorntjes. Ze komen hier dagelijks in de tuin.

    Leuke knuffels heb je gemaakt. Super!!
    Misschien ook wel iets voor mijn kleindochter. Ze zit bij me op naailes en dit is niet zo moeilijk!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Thea, geeft niet hoor als je wat achter loopt... rustig aan. Ja , ik vind deze Eekhoorns ook te leuk! Suc6 met het naaien van ook zo'n knuffel. Ben benieuwd naar het resultaat. (mocht het niet lukken, kan ze er altijd bij mij ééntje kopen :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.