Winters cadeautje

De juffen van mijn dochter Norah vieren vandaag hun verjaardag in de klas. Tja, en wat ga je dan geven in januari? Bloembollen! Helemaal van nu. Niet in zo'n plastic potje! Maar wel in trendy stoffen zakje.


Eerst maakte ik een proefexemplaar...
die ik lekker zelf houd. Want ik vind het
zo'n schattig stofje.
Het stofje, eigenlijk een kleedje,
heb ik vorig jaar gekocht op de 
rommelmarkt in de IJhallen.



Daarna maakte ik er twee voor de juffen.




En ik maakte voor ieder een 
bijpassend etui:





Van harte gefeliciteerd juf Janneke en juf Dette.
Ik hoop dat het naar het zin is.


Reacties

  1. Ik vind dit een schitterend cadeau hoor ...
    Gemaakt uit prachtige stofjes ...
    De juffen zullen super blij zijn ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kadootjes! Zo'n hoes voor een bloempot kan ik wel eens haken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.