Babykamer accessoires

Eind september kreeg ik de vraag of ik weer een paar kussens, een kasthanger, een mobiel en twee vlaggenlijnen wilde maken voor op de babykamer. De dame die het mij vroeg was zwanger van twee jongentjes. Ze stuurde mij een foto door waarop ik het thema "sterren" en de kleuren kon zien die gebruikt waren in de babykamer. Super leuk natuurlijk! De ideeën vlogen alweer door mijn hoofd en begon meteen met schetsen.

Bij de Kwantum slaagde ik voor de stoffen:


En begon met het maken van de drie gevraagde kussens:
een zitkussen, een kussen voor in je rug
 en ééntje voor tegen de armleuning.

 Zitkussen, loopt taps toe van voor naar achteren.
Voor is het 45 cm breed en achter 35 cm breed.
En diep 41 cm.

Kussen voor in je rug, 40 x 40 cm.

Kussentje voor tegen de armleuning aan,
zodat de baby heerlijk met z'n hoofdje
er tegen aan kan liggen,
41 cm breed x 21 cm hoog.


Daarna volgde de kasthanger:





En de mobiel:
Hiervoor gebruikte ik naast de stoffen ook vilt. 


met een echte racket!



De sterrenslinger die ik om de tak heen wikkelde
heb ik als volgt gemaakt:
-uit zilver stevig papier
knipte ik 15 kleine sterretjes 
- vervolgens pakte ik 2 A4-tjes die ik in repen
scheurde en plakte de repen met plakband 
onder elkaar 
- vervolgens ging ik achter de naaimachine zitten en 
stikte ik de geknipte sterretjes op het papier vast
- daarna kon ik, wel voorzichtig, maar vrij
makkelijk het papier weghalen
zodat ik er een sterrenslinger overbleef.



Hier even voor het raam.



Tenslotte twee vlaggenlijnen:
Eén voor Luuk en

één voor Thijs.

De lettertjes plakte ik weer op met behulp van 
Stick on van Lennie Flennerie.

De opdrachtgeefster is precies met 34 weken 
bevallen van twee mooie jongetjes.
Gelukkig had ik net op tijd de bestelling af.

Vorige week kreeg ik nog een super leuke
app van haar dat ze zo blij is met alle
accessoires!
(voelde mij weer blij en trots!)
En dat het met de jongens het heel 
goed gaat en bijna naar huis mogen.

Suzan nogmaals super dank
voor de leuke opdracht en 
veel geluk met 
de nieuwe wereldburgers!


Reacties

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.