Memo bord

In mijn ateliertje stond nog steeds een mooi houten bord van Pronty.  Aan mij om er iets leuks van te maken.  Het werd een memo bord! Met aan de bovenkant stoere letters, een ophangsysteem met knijpertjes en aan de onderkant een opbergzak van een oude spijkerbroek.

Dit is het resultaat:


Ik begon met het schilderen van het bord:


Daarna volgende de letters en knoop (ghi),
alle onderdelen plakte ik met behulp van Stick on op!


Voor het ophangsysteem gebruikte ik twee 
kleine oogjes (te koop in de bouwmarkt) en een stoer koord. 
Voordat ik het koord aan beide kanten vastgeknoopt 
had, reeg ik er nog een aantal knijpertjes aan.



Tenslotte bevestigde ik aan de onderkant
een achterzak van een oude
spijkerbroek. 



Zo heb je in een handomdraai een super
leuk memo bord!


Fijne dag nog!



Reacties

  1. Leuk! Het bord staat bij mij ook nog steeds te wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Corine. Het is echt leuk om te zien hoe je met hetzlfde bord verschillende uitwerkingen krijgt.
    Mijn bord staat ook nog te wachten, wel ideeen maar nog geen idee over de uitvoering. (En das best belangrijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tx! Nou succes met het bord van jou! Ben zo benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

      Verwijderen
  3. Mooi geworden! Leuk met de knijpertjes en de broekzak. Heb je er plek voor? Dat is bij mij vaak het probleem met zulke spullen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is de bedoeling dat ik het bord uiteindelijk ga ophangen in mijn hobbykamer. Maar het staat nu nog in de woonkamer naast de tv...ook niet verkeerd!

      Verwijderen
  4. Wat een leuk memobord. Mooi blog heb je. Ik ga even verder rondkijken en ben je volger geworden, leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.