Tas voor Noa

Vorige week had mijn dochter weer een kinderfeestje en dit keer van Noa. De toegeworpen blikken die ik kreeg, toen ik vroeg of zij ook zo'n tas wilde, spraken boekdelen.


Leuk! Haar lievelingskleuren zijn: 
turquoise, paars, zilver en wit.  

Ik ging weer op zoek naar een gezellige 
combinatie van allerlei stofjes, 
met dit als resultaat:





Hier zie je duidelijk de sleutelhanger,
hangt aan de binnenkant.






en nog een foto van het binnenwerk:


Ik pakte er nog een leuk  
schrift met harde kaft bij in.
En klaar was het cadeau.

Noa was helemaal blij!
's Maandags liep ze trots met haar 
tas over het schoolplein.

Reacties

  1. Prachtige tas in haar lievelingskleurtjes! En met hele leuke details eraan, de sleutelhanger en je label en ook het bloemetje is super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.