DIY wooden heart

Onlangs hebben wij de woonkamer gerestyled en boven de kamerkast had ik altijd een krans hangen. Nu zag ik ergens, op Pinterest of Instagram, een mooi hart voorbij komen van kralen. Ja, die wilde ik ook maken i.p.v. een krans.

We restyled the living room. Above the cabinet, there was hanging a garland al the time. On Pinterest or Instagram I saw a heart of wooden beads. Perfect instead of a garland. So I make one.


Dit hart is heel snel en simpel te maken.

This heart you can make very quickly. 



Neem ijzerdraad (vd bouwmarkt), 
een kniptang, houten kralen en een stukje touw.

Take iron wire, a wire-shears, 
beads and a peace of rope.

Vorm van het ijzerdraad een mooi groot hart,
knip het ijzerdraad niet te snel af, 
die van mij is 25 cm breed bij 25 cm lang.

Fold up the iron in a heart, 
don't cut it to early!
My heart is 25 cm wide and 25 cm tall.


Knip het ijzerdraad zo af,
zie onderstaande foto:

Cut the iron as on the picture below:



Rijg nu de kralen zoals jij wilt en 
schuif het opstaande stukje ijzerdraad
in de bovenliggende kraal.

Stapling the beads and slide the upright
piece of iron wire in the bead above. 






Tenslotte knoop je er 
een stukje touw aan vast. Ik knoopte
een stukje op de macramé manier.
En voila je hart is klaar.

At last put a peace of rope in the middle 
of the heart and it's ready.


Veel plezier met deze DIY.

Have fun with this DIY.


Reacties

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.