Boho bikini top



We gingen op ☀️vakantie 🌴en namen mee: 
een zelf gehaakte boho bikini top. Je zag ze overal, 
dus ik dacht zo één wil ik ook haken. 

Bij het Wolplein bestelde ik Drops Safran
is namelijk 100% katoen. 
Aan anderhalf bolletje, op haaknaald 3,  
had ik genoeg om zo'n leuk topje te maken. 

Het patroon is deels van Pinterest 
en deels bedacht door mij.

We went on ☀️vacation 🌴 and we took a 
self made crochet boho bikini top with us. 
You saw these tops everywhere this Summer, 
so I want to crochet also one. I ordered Drops Safran 
( is 100% cotton) by Wolplein and 
I used 150 gram for this top. I used hook nr 3.

The pattern is half from Pinterest 
and half designed by myself.


Deze maakte ik voor mijn dochter.

I made this one for my daughter.


Aan de binnenkant naaide ik wat vulling.

Inside I sewed some padding.


En hier een close-up van de sluiting.

Above a close up of the closure.


Het volgende topje (voor mezelf) staat alweer 
op mijn to-do list, te leuk om zoiets te maken!

The next top (for myself) stands on 
my to-do-list already, very nice to crochet this!


Reacties

  1. Spannend! Ik zou zoiets nooit aantrekken, maar als het je staat is het wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.