Black & White basket

Laatst had ik een hele leuke dag: de #hakenentheeswapdag live! Wellicht zijn jullie hier niet bekend mee, kijk dan eens op mijn instagram-account, daar worden regelmatig plaatjes van haken en thee swap gedeeld.
Voor deze dag was de opdracht om een mandje te haken met daarin een thee-mok, lepeltje, een pakje losse thee en iets lekkers.

I've had a lovely day, lately: a #hakenentheeswapdag live! Do you know it? If not, check my instapram-account, you will see several photo's of it.
We have got a mission for this day: crochet a basket with a cup for tea, a spoon, some tea and something like chocolate or cookies.


Ik haakte een mandje in zwart-wit (zwart was de favoriete kleur van mijn maatje). Maar enkel met wol haken, en haaknaald nr. 6,  werd het erg slap. Dus haakte ik touw mee:

I crochet a black & white basket of wool with hook nr. 6.  But it wasn't solid enough, so I crochet also with rope:





Hieronder zie je de binnenkant van het mandje. 
Ik heb een extra bodem van zwart karton erin gelegd.

Underneath you see the inside of the basket.
I put an extra bottom of black cardboard inside.







Hieronder zie je de inhoud van het mandje.
Below you see the content of the basket.


En tenslotte het eindresultaat:
And the final result:


Dankjewel weer voor je bezoekje.

Geniet van je ☀️-nige avond!

Thanks for visiting my blog.
Have a nice ☀️evening!


Reacties

  1. Knap pakketje!! Het mandje is al mooi maar met de decoratie is het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.