Crochet cowl

Deze heerlijk warme kol haakte ik in opdracht voor een collegaatje die helaas niet meer bij ons werkt. Gisteravond kwam zij 'm ophalen en ze was er superblij mee.

I made this crochet cowl for a ex-colleague. Last night she came to retrieve it and was super happy with it.


Ik zag het patroon van Wolplein voorbij komen en deelde 'm op 
mijn Facebook pagina. Toen zei Marja:" als je tijd hebt
mag je hem wel voor mij haken". Tuurlijk heb ik tijd, 
daar maak ik toch tijd voor 😊.

I saw the pattern by Wolplein and shared it on my
Facebook page. Marja asked: " if you have time, 
you can crochet it for me".  Of course I have time,
I will make time for it 😊. 


Ik bestelde de bollen, zoals aangegeven door Wolplein,
en haakte het geheel op haaknaald nr. 10. Omdat ik iets 
strakker haak dan de gemiddelde haakster.

I ordered the yarn, as indicated by Wolplein, 
and crochet it on hook no. 10. 
Because I crochet a little bit tighter dan average.





Het is een heerlijke zachte warme kol geworden:
78 cm breed (dan wel dubbel) en 32 cm hoog.
Marja is er super blij mee! 
Daar word ik dan ook weer blij van.

It is a lovely soft very warm cowl: 
78 cm wide (double) and 32 cm high.
Marja is super happy with it!
That makes me happy too.


Hier is Vos nog even model voor de kol.

Dankjewel weer voor je bezoekje.
Fijne week nog!


Fox is here model for the cowl.

Thank you for stopping by my blog.
Have a nice week.



Reacties

  1. Ziet er heel zacht en warm uit! Je vriendin zal dat met liefde dragen, zoals jij dat met plezier gemaakt hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt en goed van pas voor de koude winterdagen ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Valerie. Deze kol komt nu zeker van pas met dat gure koude weer. Fijn weekend!

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.