Blijhakertjes

Gisteren was ik bij Echtstudio voor de boekpresentatie "Blijhakertjes" van Made by Leen. Het was heerlijk om te zien hoe blij en trots Marlies was op haar eerste boek.


Yesterday, I went to Echtstudio because of the book presentation " Blijhakertjes" from Made by leen.
She was glad and proud of her first book. 


Onder het genot van een kop koffie of thee met wat zoete versnaperingen 
kon je deelnemen aan een workshop mini-uiltje haken.

It was possible to do the crochet workshop mini-owl with 
a cup of coffee or tea and some sweets.


Ook heb ik een aantal mensen eens live gesproken 
(i.p.v. alleen maar online) zoals: 
Marianne Dekkers van o.a. het boek Eindeloos Haken
Margaret van Bit of Color
Lotte van Lotte Haakt
Marloes van Freubelloes,
Jacqueline van Huisenhaak en 
byClaire.
Zo leuk!

Also I have spoken several people as:
Marianne Dekkers van o.a. het boek Eindeloos Haken
Margaret van Bit of Color
Lotte van Lotte Haakt
Marloes van Freubelloes,
Jacqueline van Huisenhaak en 
byClaire.
Very nice!

Marlies heeft zulke leuke knuffeltjes ontworpen!
Daarom kocht ik meteen een exemplaar.

Marlies has designed several teddy's, to cute!
So I bought her book.






Voordat ik de auto weer inging, deed ik nog even
een rondje en shopte nog een
paar bolletjes wol en katoen:

And I've shopping some yarn by Echtstudio.


Thuis was ik verrast dat er in mijn tasje รณok 
nog een bolletje Catania katoen en 
het Notebook van byClaire zat. 

At home I was surprised by what I found in mine bag:
 also some yarn from Catania and a notebook from byClaire. 
So sweet!


Heerlijk thuis komen dus!

I feel so happy with that!

Marlies, dankjewel voor de leuke middag. 
Hoop dat je nog lang nageniet van deze dag.

Marlies, thanks a lot for the nice afternoon.
I hope you will enjoy the rest of the day.

Dankjewel weer voor je bezoekje.
Een fijne week gewenst!

Thanks for visiting my blog.
Have a nice week!




Reacties

  1. Wat leuk je blogpost over mijn boekfeestje! Ik vond het super dat je er was en dat ik je gesproken heb (En ben inderdaad voorlopig nog heerlijk aan het nagenieten ๐Ÿ˜Š)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je blogpost over mijn boekfeestje! Ik vond het super dat je er was en dat ik je gesproken heb (En ben inderdaad voorlopig nog heerlijk aan het nagenieten ๐Ÿ˜Š)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.