Hart-kussen XXL




Vorig jaar april haakte en maakte ik dit kussen:
Last year I've made and crochet this cushion:


Omdat ik onlangs nieuwe kussens heb gemaakt,
 werd dit kussen overbodig.
Maar de gehaakte roze lap kon ik 
niet weg doen. 

I've made new cushions so this one
was dispensable. But I couldn't throw away
the crochet pink part.



Na het gewassen te hebben draaide
ik de gehaakte lap om en maakte daar een groot 
hart van: een echt XXL hart-knuffelkussen!
(het hart is 40 cm breed x 30 cm hoog)
De achterkant is van roze/rood
fleecestof. 

I cleaned up that crochet part and used it 
for a new hart-cushion XXL.
(the hart is 40 cm width x 30 cm length)
The back side of the hart is from
 pink/red fleece fabric.


Voor de finishing touch mijn knoopje 
erop en klaar.
Een mooi hart om cadeau te geven.
Wil jij dit hart cadeau geven? 
Kijk dan even in mijn shopje.


For the finishing touch I put my button on it.
A beautiful hart to give it away as a present.
Do you like it? Check my  shopje here.


Dankjewel weer voor je bezoekje.
Geniet van je dag.


Thanks for visiting my blog.
Have a nice day!



Reacties

  1. Het is wel een super leuk kussen op deze manier. Echt iets voor mijn kleindochter. Eens even in gedachten houden!
    Fijne avond.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om het zo te recyleren!!! Heb ook zo stukjes haakwerk liggen, die ik niet afwerkte, misschien kan ik daar ook nog iets van maken... Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Sigrid, ja ik vond het zo zonde om het zomaar weg te gooien. Nu heb ik weer een nieuw hart maar dan extra groot.

      Verwijderen
  3. Super leuk geworden en inderdaad zonde om weg te gooien. Dit hou ik in gedachten als ik een kussen heb waar ik op uitgekeken ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel MadebYvon! Ja soms heb je zulke mooie lappen gehaakt, die gaan dan aan je hart om het weg te doen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.