3 x Gehaakte harten

Afgelopen weekend kwamen er drie vriendinnen bij mij lunchen, heerlijk onder de veranda. Eigenlijk nog voor mijn verjaardag, maar zij waren elk inmiddels ook jarig geweest. Ik wilde ze wat geven, maar wat?

Last weekend I invite three girlfriends for lunch under the veranda. Actually for my birthday, but they have also had their birthday too.  So I want to give them something special. 



Geïnspireerd door  mijn vorige bestelling haakte ik 
nog 3 grote zachte hart-kussens in verschillende kleuren:
licht grijs, licht groen en zacht roze.

Inspired by my last order I decided to crochet 
3 soft and big harts again in different colours:
light grey,  light green and light pink. 


Uiteraard met passende gekleurde stoffen
achterkantjes. Met een knoopje, 
"Handmade by Wien-art", erop als finishing touch.

The fabrics of the back, of the harts, 
fits with the colour of the wool. 
And a button 
"Handmade by Wien-art", for the finishing touch.


Leuk dat je weer even op bezoek kwam.
Fijn weekend alvast!

Thanks for visiting my blog again.
Have a nice weekend!





Reacties

  1. Leuk, zulke XL harten, en helemaal leuk om als kado weg te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en lief idee! :-) Ik vind de harten echt mooi, zo'n beetje chunky.
    Dat moet een gezellige lunch geweest zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sigrid! Deze harten zijn zo leuk om te maken en zooo leuk om te geven. De wol van Zeeman is ook heerlijk zacht dus dan komt het hart dubbel en dwars tot z'n recht. En die lunch was heeeel gezellig! Voor herhaling vatbaar.

      Verwijderen
  3. Hallo, via Annemarie's LYS op je blog terecht gekomen. Wat maakt je een leuke dingen!
    Groetjes Dii

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Di! Leuk dat je even een bezoekje kwam brengen. Je bent meer dan welkom!

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.