Gehaakte warme kol (2)

Wat een heerlijk winterweer! Het blijft fris en fris genoeg om je heerlijk in te pakken met een muts, wanten en een kolsjaal. Dat laatste haakte ik afgelopen week voor dochterlief. Nadat ze mijn kolsjaal had gezien wilde zij er ook wel één in de kleuren grijs met groen.


Hiervoor gebruikte ik 2 bollen, die 
ik enige tijd geleden had gekocht, van de Zeeman.
En het leek mij ook wel leuk om zo nu en dan een
draadje zilveren Lurex mee te haken.
Dat geeft net iets meer pit.


Hierboven zie je de kol plat.




En hier heb ik 'm even om een grote weckpot gedraaid
(bij gebrek aan model-dochterlief).

Dochterlief is er blij mee!
Donderdag ging ze lekker
warm op de fiets naar school.

Een fijne winterweek gewenst!




Reacties

  1. Die kol ziet er inderdaad lekker warm uit, en wat heeft ze mooie kleuren gekozen!
    Leuk als ze jouw creaties willen dragen hé, ik ben ook nog altijd een beetje trots als dochter telkens weer kiest voor mijn gehaakte sjaal om te dragen :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Sigrid, ja heel leuk als dochters met jouw creaties willen lopen. Dank je wel weer voor jouw berichtje.

      Verwijderen
  2. Mooie kleuren zo bij elkaar. En hij is vast heerlijk warm.

    Heb een mooie week.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.