Gehaakte witte kransjes

Op diverse blogs, Instagram en Facebook, zie je hier en daar al steeds meer Kerst-items voorbij komen. Heerlijk, ik houd er van!

Ook ik, ben al een aantal weken lekker aan de Kersthaak. Dit keer laat ik jullie mijn wit gehaakte kransjes zien.  Hiervoor gebruikte ik wederom Scheepjes Catona wit nr. 1 met een randje van zilveren Lurex.




Het kransje maakte ik af met een rood lintje. 
Een paar keer gewoon met katoen. Later ben ik 
overgestapt op organza-lint, dat maakt het nét iets deftiger.



Aan mijn creatieve boom,
 die voor het raam staat,
hangen al mijn Kerstcreaties.
Zó gezellig! 

Dank je wel weer voor je bezoekje.
Een fijn Sinterklaasweekend
gewenst!







Reacties

  1. Reacties
    1. Dank je wel hoor ... En weet je wat leuk is: je kunt ze ook versturen als kerstwens.

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik hoop snel ook te beginnen met kerst-haken, maar of dat gaat lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel hoor! Het mooie van deze haakwerkje is dat het een klein werkje tussendoor is... Dus geen dagen project, heel fijn.
      Veel plezier met kersthaken!

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.