Spring swapperdeswap

Een tijdje terug had ik mij opgegeven voor de #instaswap2016springedition bij Lyndahome. En afgelopen maandag 18 april was de datum dat iedereen zijn pakketje moest versturen.

Wat had ik gemaakt voor mijn Swapmaatje? Onderzetters:


Ik begon weer met een deel van een doily en haakte dit vast
aan een plastic ring.
Die plastic ringen knip ik van de yoghurt-bekers.



Haakte er aan de buitenkant een fluoriserend 
roze randje omheen.


Zo haakte ik er vier stuks.


En verbond ze gezellig met een touwtje.


Daarnaast maakte ik een kleine raam-, muur- 
of deurhanger.


Aan een gevonden hazelaartak hing ik
eenzelfde onderzetter, maar dan zonder roze randje en
een kleinere variant. Aan de onderkant reeg ik 
enkele kraaltjes in de kleur die 
overeen kwamen met het roze van de onderzetters.





Zelf ben ik ook enorm verwend. Kijk maar 
eens hier op Instagram. Bij ontvangst was het 
één groot feest. Nogmaals dank: WOWGOODS !


Dank voor je bezoekje.
Fijne dag!




Reacties