Kerstslinger en -tak

Op 18 december a.s. sta ik samen met Yvonne 3 dagen lang op de
Christmas & Winterfair in Broek op Langedijk:



Hiervoor maakte ik alvast wat 
Kerst sfeermakers:
een Kerstslinger en een Kersttak.

Beide projecten heb ik gemaakt met 
behulp van de tools van Lennie Flennerie.
De stof kocht ik bij Kwantum, Xenos en Wibra.



De Kerstslinger is ruim twee meter lang:




De Kersttak staat prachtig in een fles
voorzien van kant langs de hals.


Aan de tak hangen 4 Kerst-ornamenten
en om de tak heen slingerde ik een sterren-
slingertje gemaakt op de naaimachine
van prachtig zilver dik papier.




Kom je ook naar de
Christmas & Winterfair ?
Kijk dan hier even voor het adres.

Je bent van harte welkom!


Reacties

  1. Dit wordt beslist een gezellige kerst fair ...
    Sfeervolle kerstdecoratie ... mooie stofjes ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja daar ga ik vanuit. Ben druk aan het produceren! Dank je wel weer dat je een kijkje kwam nemen en je lieve reactie. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En we hebben er zin in.......
    Niet te vergeten; zaterdagavond is het lades night. Vanaf 18.00 1 euro entree voor de dames. (normaal 3,50)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor. En gezellig ;) Hopelijk was het een succesvolle fair voor jullie.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel hoor... De winterfair is pas 18 december, dus als je zin hebt ben je welkom hoor.
      Heel leuk dat je mij nu bent gaan volgen! Tx en een fijne dag toegewenst!

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.