Lennie Flennerie things

De fabrics, tools en adds van de nieuwe collectie van Lennie Flennerie zijn zó leuk en stoer! Kijk maar:

 en dat is nog niet alles!

 Je kunt er weer hele leuke dingen mee maken zonder 
gebruik te maken van de naaimachine.

Ik heb bijvoorbeeld de onderstaande boekenleggers
en een labeltje gemaakt.
Heel makkelijk en snel met enkel Stick on foil!


Als basis nam ik een stukje groen geruite stof 
deze vouwde ik dubbel met ertussen een 
reep Stick on foil.
Uit de nieuwe Lennie Flennerie stof 
knipte ik verschillende letters en zo'n
leuk groen monstertje.
Alle onderdelen plakte ik op de stof 
met Stick on foil en zelfs 
het leuke bijpassende lint!



Met de huisjes-tool maakte ik dit leuke kaartje:

Voor het huisje heb ik een stukje 
Colour pad zwart gebruikt
om het wat meer body te geven.

De lettertjes knipte ik weer
 allemaal uit de stof.
Het karton, de knoopjes, het lintje
en het stukje washi-tape komen
uit mijn eigen voorraad.

Hier nog even de achterkant.

Wil je meer Lennie Flennerie inspiratie?
Kijk dan even hier (blog) of hier (Facebook).

Fijne avond nog!

Reacties