Opdracht voor Lennie Flennerie

Vrijdag 31 oktober jl. las ik het bericht “Oproep!” op het blog "Wat maakt ze nu weer? ' van Antoinette van Schaik.
Ik werd meteen enthousiast en begon weg te dromen… stel je voor dat ik in dit design team zou kunnen komen, hoe gaaf zou dat zijn!
Maar daar moest ik dan wel wat voor doen!
Miminimaal 2 creaties moesten er gemaakt worden, met daarbij een brief waarin je jezelf ging voorstellen en een uitleg gaf waarom jij in het Lennie Flennerie Design Team zou passen. En dit alles voor 20 november opsturen.

Dus ging ik snel aan de slag met zowel een Stoffen ontwerp als enkele Papieren creaties.
En zie hier het resultaat:


Eerst wat schetsen, stofjes zoeken en knippen.








Ik maakte een Hollands kaasmeisje 
en een...


Geisha en een...


Matroesjka en deze hing ik aan een mobile:


Hier de voorkant...


en hier de achterkant.


Daarnaast maakte ik een cadeau-envelop:



Een kaartje:

De voorkant





En nog een kaartje met Veel geluk:





Maandag 17 november ging alles op de post.
Hoe het afliep... dat vertel ik in een volgende blogpost.

Voor nu fijne avond!




  

Reacties

  1. Wat gaaf! Nou, als het aan mij ligt kom je in het team hoor..., het ziet er prachtig, strak en uniek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik ben benieuwd naar de uitslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe spannend! Ik vind dat je zeker in het team past als ik zie wat je gemaakt hebt, die mobile is echt prachtig gedaan, maar ook de kaartjes zijn heel origineel, net als de envelop. Ik denk dat je mee mag doen!
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.