Geboorteslinger Jack

Vanochtend vroeg werd ik gewekt met een mooi berichtje van mijn vriendin: "Jack is gisteravond om 22.59 uur geboren!"


Met zo'n mooi berichtje wakker worden op 
zondagochtend is niet verkeerd hoor. 
De bevalling was zeer voorspoedig 
gegaan en ze maken het goed.

De vlaggenlijn met de naam "Jack" erop 
kan ik jullie hier dan eindelijk laten zien.




De vlaggenlijn maakte ik weer dubbelzijdig,
waardoor de naam aan weerszijden te lezen is.





De felicitatie-kaart heb ik vanmiddag op de bus gedaan...
dus hopelijk ontvangt zij die dinsdag en kan 
ik 'm woensdag op Wien-art paper plaatsen.


Uiteraard heb ik ook nog een toepasselijk 
kraamcadeau gemaakt, 
maar ook deze houden jullie nog even tegoed 
 totdat ik het aan mijn vriendin heb overhandigd.


Voor nu alvast een fijne week!



Reacties

  1. Schitterend gemaakt de vlaggenslinger ...
    Ik vind de kleuren zo gezellig ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.