Naamslinger




Op verzoek heb ik afgelopen weekend een naamslinger afgemaakt. Het moest maandagochtend nog snel worden bijgevoegd in de kraammand. Want op 24 juni zou het dametje met een keizersnede ter wereld komen.

Dus ging ik aan de slag en zocht stofjes bij elkaar. Ging op zoek naar een mooie letter op de computer, printe deze en knipte de letters uit verschillende roze kleuren wolvilt.





Ik verstevigde de vlaggetjes met katoen en/of vlieseline. 
En naaide de vlaggetjes vast aan een 3 m. roze lint.








Tuurlijk ook even mijn labeltje toegevoegd.









  Uiteraard ging de slinger mooi verpakt de deur uit.

Met grote blijdschap kan ik vertellen dat Lizzy maandag jl. gezond ter wereld is gekomen en dat de naamslinger boven haar wiegje hangt.





Reacties

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.