Tas voor Kelsey

Mijn dochter had woensdag jl. een feestje van haar vriendinnetje: Kelsey. Hiervoor maakte ik een tas in haar lievelingskleuren: lichtblauw en -groen. Op de tas kwam haar naam in een bloemetje en aan de zijkant mijn label, beide van wolvilt.


De tas is ca. 31 cm x 28 cm groot. En de hengsels (ca. 23 cm) zijn groot genoeg om de tas aan je schouder te hangen.

 De hengsels heb ik aan de binnenkant voorzien van klittenband.


 We kochten er nog een etui bij voor al haar pennen en potloden.

En tenslotte had mijn dochter er een mooie verpakking om heen gemaakt met de eerste letter van haar naam.

Vol trots ging mijn dochtertje naar het feestje.

Reacties

  1. Leuk die tas!!Ik denk dat het vriendinnetje er vast heel blij mee was.

    Leuke verpakking, je dochter heeft het natuurlijk niet van een vreemde!

    Fijn weekend.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Thea. Ja en mijn dochter is inderdaad ook heel erg creatief.
    Jij ook een fijn weekend.

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.