Haakzaken up-date

Naast de bloemen van Atelier Valerie, ben ik ook aardig opgeschoten met de kussenhoesjes voor Erica.


Hier op de foto heb ik er twee af, nou ja het haakwerk dan. Want de hoesjes moet ik nog maken.


En hier zie je de rondjes voor kussenhoes nummer drie. Deze rondjes heb ik gisteravond nog aan elkaar vastgemaakt. Nu alleen nog de rand haken. En dan op naar nummer 4.
Het is een hele klus maar wel heel leuk. Alle patroontjes heb ik zelf bedacht en dat maakt het extra leuk.


Fijne week!

Reacties

  1. Dank je wel hoor. Inderdaad een flinke klus.
    Fijne avond.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik ben de ontvanger van die prachtige kussenhoesjes. Ik ben er zo blij mee, ze geven zo'n mooie uitstraling.
    Top top top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Erica. Lief van je dat een opmerking hebt geplaatst. Heel veel plezier er mee.
      Groetjes, Corine

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.